Välkomna till vår nya hemsida via SportAdmin!
Eriksbergs Idrottsförening

Välkomna till Eriksbergs IF P08

Hej och välkommen till Eriksbergs IF P08! Vi är ett gäng på ca 30 killar som ständigt strävar efter att bli bättre både som lag och individ. På planen vill vi dela glädje genom att inspirera varandra med kämpaglöd.

Vi tränar måndagar, onsdagar och torsdagar på Rosenhill. I seriespelet spelar vi med ett lag i Svåra serien och ett lag i Lätta serien.

Nästa år hoppas vi med detta laget som grund starta upp ett juniorlag inom föreningen. Ambitionen på sikt är att få flera av våra spelare etablerade i föreningens A-lag.

Vill du komma i kontakt med laget så hittar du kontaktuppgifter på kontaktsidan.

Medlemsavgifter m.m.
2024-03-06 18:10

Det verkar som att övergången till SportAdmin har gått smidigt och samtliga i laget verkar ha fått igång appen och kan svara på kallelser. Som ett led i övergången till SportAdmin kommer vi ta in medlemsavgiften (700 kr) till klubben den vägen. Aviseringen går ut under morgondagen och skall betalas senast 31/3 (hör av er om ni vill få förlängt datum).

Vi har fått in några nya killar laget, varmt välkomna! Till er (och de av er som ännu inte betalt in till lagkassan) så gäller följande: Vi har en lagkassa som är 100% dedikerad till P08-laget. Dessa pengar används för att kunna åka på cuper, ha pizzakvällar, etc. Vi har gemensamt bestämma att inte anordna diverse försäljningar utan gör istället en engångsbetalning på 1000 kr per år. Dessa pengar skall swishas till vår kassör Susanne H på nummer 073-7090997.

När det gäller bortamatcherna så är vår ambition att vi skall samlas på Rosenhill och åka gemensamt till matcherna. För att få detta att fungera rent praktiskt är det inte längre tillåtet att enbart svara "Kommer" på kallelserna utan ni måste antingen ange "Skapa körning" eller "Jag behöver skjuts". Detta gäller även till lördagens match så var vänliga att uppdatera er status nu direkt.

Bortamatcher
2024-03-02 19:07

Inför bortamatcher måste alla numera ange antingen ”Jag behöver skjuts” eller ”Skapa körning”. Ni måste med andra ord göra ett aktivt val eftersom vi annars inte kan avgöra hur många fler bilar som behövs.